Последователи

четвъртък, 25 юни 2015 г.

Лилаво....

Привет отново !
Днес явно ми е тръгнало на публикации :D Какво да се прави имам да наваксвам заради дългото си отсъствие :)
Хващам  така да се каже"последният влак " за лилавото предизвикателство на Стелито, но  исках да Ви покажа нещата които изработих за класната на моят син. 
Тя е прекрасен педагог, изцяло отдадена на работата си и грижата за децата .Пожелавам на всеки клас такъв класен ръководител  :)

А сега ето и малко снимков материал на букета, кутийката с картичката и пликчето с ваучера :












                                                             Това е за сега  от мен :)
                                                                       До скоро :)


                              Предизвикателства : http://cardsaddicted.blogspot.com/2015/06/263_20.html

                            букета и кутийката включвам тук : http://hartienivalshebstva.blogspot.com/

2 коментара:

  1. Ванче, очите ми останаха в този комплект. Колосална работа! Много труд! Резултатът е зашеметяващ! Всеки един детайл, всеки един акцент, всичко е на мястото си! Класната на сина ти е истински щастливец, че притежава такова съвършенство! А аз, аз съм истински горда, че го показа в лилавото предизвикателство! Сърдечно ти благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стели, благодаря ти от сърце за милите думи:) За мен беше удоволствие направата на комплекта, а също така и участието ми в твоето предизвикателство :)

      Изтриване